Bosch vaatwasmachine werkt niet meer

Jprinssen

  • #1
Hallo,

Ik heb een Bosch vaatwasmachine. Na ongeveer 45 minuten stopt hij ermee en reageert nergens meer op. Er staat nog vies water onderin. Display reageert niet meer. De vaatwasmachine is even open geweest in deze 45 minuten en daarna weer dichtgedaan en toen ging het programma wel gewoon verder. Er staat nog wel spanning op het stopcontact. Enig idee waar dit probleem mee te maken kan hebben?

Dank,
Joost
 

Co de Witgoedman

  • #2
Waar is uw typenr??
 

Jprinssen

  • #3
Typenr. moet ik even opzoeken.

Ik heb vanmorgen een half uurtje gewacht en toen nog eens geprobeerd en opeens deed het ding het weer. Wat mij wel opviel was dat het aanrechtblad warm was (maar kan ook zijn dat dat altijd zo is), zou het kunnen zijn dat zo'n apparaat oververhit raakt en dan zichzelf uitzet of iets dergelijks.
 

Jprinssen

  • #4
Het Type nr. is Bosch SGV 5603 Silence

Hij is er weer mee gestopt na 20 minuten, vanavond dus maar met de hand afgewassen... hitte komt toch ergens anders vandaan.
 

Jprinssen

  • #5
SGV5603/21
F8001 210031

S9VT1B
 

Jprinssen

  • #6
Het apparaat is helemaal schoon gemaakt, las op forum over resetten met knop 2 en 4; dit heb ik gedaan waardoor ik weer programma kon kiezen.

Nogmaals een test-run gedaan in de stand snel maar houdt er na ongeveer 10 minuten weer mee op.

! Als ik de machine nu aanzet knippert het display soms langzaam soms snel in een vreemd ritme.
 

Co de Witgoedman

  • #7
Verdenk sterk de stuurelectronic, 264636.
Deze zit in de deur gemonteerd, het bedieningspaneel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu