Bosch S9WT1B, rubber bovenste sproeiarm?

Zippy1970

  • #1
De vaatwasser van mijn vriendin maakt niet goed schoon, en vooral de glazen die in de bovenste la zitten worden eigenlijk helemaal niet schoon. Ik heb de sproeiarm eruit gehaald om te kijken of hij verstopt zat en inderdaad zaten een paar sproeigaatjes dicht. Dit heb ik uiteindelijk schoon weten te maken, maar het heeft niet geholpen. De vaat in de bovenste la blijft vies. Ik heb de vaatwasser opengemaakt om te kijken of de sproeiarm (na-)draait, en toen zag ik dat hij wel draaide maar naar mijn gevoel erg langzaam. Ik heb toen de sproeiarm er weer helemaal uitgehaald en toen viel me pas op dat er helemaal geen rubber zat in het gedeelte dat tegen de achterwand aanzit (heet dat standpijp?).

Ik heb gezocht of ik een (service) handleiding kon vinden voor deze vaatwasser, maar dat is me dus niet gelukt. Dus ik heb geen idee of daar een rubber hoort te zitten. Maar het lijkt me van wel.

Kan iemand dat bevestigen?En zo ja, welk rubber heb ik nodig?
 

Repair-man

  • #2
Wellicht even een foto maken wat je bedoeld, dan kunnen we kijken wat er bedoeld wordt.
Je moet het Enummer ook vermelden , bovenop de deur in het RVS gestanst. zonder dit nummer kunnen we niets voor je betekenen.!
 

Zippy1970

  • #3
Sorry voor het late antwoord. Ik heb twee foto's toegevoegd.



 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu