Bosch regel unit 9000609768 waarde weerstand

Niekosss

  • #1
Een weerstand is doorgebrand van de bosch vaatwasser met regel eenheid 9000609768.

Wie weet welke waarde en hoeveel watt de doorgebrande weerstand moet hebben (zie foto)? Doordat hij is doorgebrand lastig te zien?
 

Kees

Vaste Beantwoorder
  • #2
Als je afbeeldingen googelt met 9000609768 dan kom je (o.a.) op een poolse site, alwaar ze voor deze weerstand een waarde van 100 Ohm aangeven.
Een en ander kun je lezen door het adres van de pagina in google te laten vertalen: google vertaling. Je krijgt dan een tamelijk kromme tekst, maar in principe toch redelijk te volgen.

Onderaan staat nog een link naar een ander onderwerp op dat forum met dezelfde printplaat.

Of je er bent met vervanging van de weerstand is de vraag: vaak gaat zo'n weerstand eruit om een andere reden... :cry:
 

Niekosss

  • #3
Dank je Kees, gelukkig heb ik die weerstand nog wel liggen.
Ik ga kijken of hij in ieder geval weer aan wil dan, zal eerst nog checken waar de draden naar toe gaan die hierdoor worden aangestuurd.
 

Niekosss

  • #4
Helaas, na vervanging doet de machine nog steeds niets, denk dat er meer kapot is gegaan (door welke reden weet ik niet). Machine had 3 kwart jaar niet meer gedraaid, misschien dat dat het probleem was?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu