Bosch Exclusive C 1200 A vraagje

Princessyaartje

  • #1
Ik heb de foutcode F05 en heb hier al gelezen dat het de koolborstels zijn. Die kan mijn vader wel vervangen maar ik wil graag een richtlijn weten voor wat deze kosten?

serienr.: E-NR WM71631FG/01 FD 7803 00097

Ik hoor graag van iemand...

Groetjes Yara
 

Princessyaartje

  • #2
Oja en als je naar koolborstels vraagt moeten zij dan ook het hele sereinr hebben? Of zijn deze standaard voor bv Bosch wasmachines? En zijn hier ook universele voor? dat scheelt enorm in de kosten. Graag weet ik dit zodat men mij niet zomaar iets aansmeert.
 

Co de Witgoedman

  • #3
Afhankelijk van waar je ze koopt.............borstels kunnen in prijs cvarieren van 40 tot 60 euro, een complete kop zou wel eens 130 euro kunnen kosten, afhankelijk van de motor.
 

Toon

  • #4
Je zou bv de onderstaande link kunnen gebruiken (even knippen en plakken, door de haakjes in de link helaas niet als directe link te plaatsen), dan zie je dat je ze online kan bestellen bij Bosch zelf.
Code:
https://portal.bsh-partner.com/portal(bD1lbiZjPTAwOQ==)/PORTALFRAME.HTM
Art.nr.: 09 6809 €58,55
 

Princessyaartje

  • #5
Dag Toon hartelijk dank, maar ben reeds geslaagd voor universele voor 15,00. :mrgreen:
 

Princessyaartje

  • #6
Co ook bedankt hoor maar ik heb universele nu voor 15,00. Hoop dat het gaat lukken. Ma pa komt strx.
 

Princessyaartje

  • #7
Hij loopt weer als n zonnetje hoor! Inderdaad de koolborstels moesten vervangen worden...
 

Princessyaartje

  • #8
Mijn vader heeft vandaag een Bosch Siemens motor van t jaar '87 (Machine is nieuwer dat wel) open gehad om de koolborstels te vervangen en heeft de klemmetjes van de universele koolborstels (15,00 hier in zaandam) aan de puntlas bevestigd. De oude afgeknipt... Maar puur omdat we geen soldeerbout hier hadden en mn pa geen zin had om naar huis te gaan haha. Mn machine loopt wel weer goed.
 

Robje101

  • #9
Mooi zo goed gedaan.

Ik vind het fijn dat het apparaat weer draait.
Mocht je in de toekomst nog hulp of advies willen hebben dan weet je dat dit een goeie plek daarvoor is.

Suc6

Met vriendelijke groet,

Rob van Pey.

P.s. wat mij betrefd mag dit onderwerp door de moderators van klusidee worden gezien als goed opgelost en het onderwerp kan na mijn mening gesloten worden.
 

Toon

  • #10
Reacties maar even bij het juiste topic gevoegd, is allemaal wat duidelijker.

Onderwerpen sluiten zich automatisch na 14 dagen geen reactie en eventueel op verzoek van de TS. :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu