Bauknecht wasmachine Stuttgart 1200 DS na 4 jr overleden

Guido

  • #1
Wij hebben bovengenoemde wasmachine nu 4 jr en 3 maanden. De laatste tijd maakte deze al veel lawaai en onlangs ontdekte ik dat hij ook water lekt. Ik heb er een lokale monteur bij gehad, en die zei dat het rubber om de lagers is losgekomen.

Dit zou vervolgens in de afvoer zijn beland, waardoor er water over de motor is gekomen. Volgens hem zou de reparatie van lagers en motor op rond de 400,- uitkomen. En dan nog was het de vraag of het euvel zich niet zou herhalen.

Nu heb ik vanmorgen Bauknecht gebeld, en zij zeggen dit voor een maximaal bedrag van 260,- op te kunnen lossen (een soort verlengde beperkte garantie).

Kan iemand mij vertellen of het nog zin heeft dit voor 260,- te laten maken.
 

Kees

Vaste Beantwoorder
  • #2
Guido,

Onze vaste beantwoorders geven liever geen nadrukkelijke positieve of negatieve beoordelingen over een merk.

Ik zou zeggen, gebruik de zoekfunctie van het forum, en oordeel dan zelf aan de hand van de berichten! Of ga zo hier en daar de berichten even langs.

Kijk ook even wat je voor een nieuwe machine kwijt bent.
€ 260,- is daar een aardig beginkapitaal voor!
 

Co de Witgoedman

  • #3
Eea is natuurlijk ook afhankelijk van het gebruik, hoe meer de machine is gebruikt, hoe groter de kans op vervolg onderhoud. Weinig gebruik is minder slijtage en geeft een grotere kans dat de reparatie loont. Aan u de keus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu