Bauknecht vaatwasser GSXP 7527

Rutten

  • #1
Ik heb hier een Bauknecht vaatwasser GSXP 7527 staan. Hij doet helemaal niks meer er brand geen enkele led . Het is begonnen met een stroomuitval dmv aardfoutschakelaar . Nu blijkt dat een draad van de 10 polig connecter die naar de bebieningsunit boven in de deur gaat beschadigd is , deze heeft waarschijnlijk tegen aarde gelegen . De onderste print is : Wirlpool type AL130-00045-5 . Wie heeft enig idee , alvast bedankt.
 

StijnV

  • #2
Heb je ondertussen al een oplossing gevonden voor dit probleem?
Ik lees hier net je bericht, ik heb juist hetzelfde probleem.
wat was bij jou de diagnose?

alvast badankt
 

Rutten

  • #3
Bij mijn vaatwasser was de bedieningsprint (bovenste print)niet goed , hier kwam ik achter omdat ik de onderste print had vervangen door een ander moduul , toen deed hij precies zo .deze print is wel te krijgen , omdat die in verschillende types zitten . ik heb toen de bovenste print bekeken , er bleken 2 printbanen onderbroken en 1 weerstand van 330 ohm kapot . de banen heb gerepareerd en over de weerstand een nieuwe gesoldeerd en nou draaid de machine weer . ben toch wel even mee bezig maar het is gelukt .
 

Abvdb

  • #4
Hallo,
Bij mij hetzelfde euvel. Ik heb de bovenste module doorgemeten en vervolgens een nieuwe gekocht. Bleek inderdaad de oude stuk te zijn (geen weerstand over de verschillende polen). De nieuwe heeft wel een bepaalde weerstand over de polen. Er klikt ook een electronische schakelaar als ik de vaatwasser nu inschakel, MAAR nog steeds geen leds.
Zou ik nu ook de onderste moeten vervangen ? Dan ben ik toch nog net zo duur uit als een nieuwe kopen....
Heeft een van jullie de vaatwasser nog in gebruik dan zou ik graag de weerstanden over de polen willen doormeten zodat ik kan kijken of mijn onderste module ook kapot is gegaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu