Afwerken kozijn in badkamer.

Jochum_2

  • #1
Ik wil het kozijn van de deur van de badkamer netjes afwerken. Nu had ik daar een hoeklijst voor, maar zoals je zier op de fotos is die net niet lang genoeg. Daarnaast steekt het hout net iets uit, waardoor aan de andere kant de kier ook best groot is (en daar is de douche).

Deze hoeklijst was de grootste die ze hadden, dus voor deze situatie niet goed genoeg. Iemand suggesties om het goed af te werken :?:
 

BertPleizier

Vaste Beantwoorder
  • #2
Ik zou het houten kozijn netjes lakken en de naden afkitten. Dan heeft u van wat ik op de foto kan zien geen hoeklijst nodig.
 

Jochum_2

  • #3
Op de 2e foto lijkt het idd een kozijn, maar het is een ruwe lat (in de grondverf ivm gebruik douche), die echt wel afgewerkt moet wordwn. 1e foto is misschien duidelijker. Op de 2e foto is het kozijn links in beeld (de lat haalt het kozijn niet...)
 

BertPleizier

Vaste Beantwoorder
  • #4
Kun je de ruwe lat niet gladschuren en daarna ook lakken?
 

Jochum_2

  • #5
Tja, dat kan eigenlijk niet. Er zit dan nog ruimte van 8mm en de lat steekt over zijn geheel best ver uit. De andere kant moet sowieso een lat op (pur en plaat). Maar die hoek is makkelijker. En die lat is op de foto.mooier dan in het echt. Knoesten,bulten etc.
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu