Afdak informatie

Student bouw

  • #1
Ik ben student in roeselare en ik heb als eindwerk een ontwerp. ik zou teegn mijn linkergevel een afdak plaatsen.
ik heb hier al gelezen dat je een hoek van 15 ° moet nemen voor golfplaten. tussenmaat is 4 m, dus aan de ene kant de muur met een gevelsteen van 9 cm een aan de andere kan een muurtje van een meter hoog en een deksteen?(afmeting van een deksteen?) het hoogste punt van de afdak 3.5m zijn. ik zou natuurlijk houten balkên vertikaal plaatsen op de deksteen en daarna horizontaal(onder die hoek) balken er aan bevestigen met bouten die verankert zijn aan de muur? ik weet echter niet wat er tussen die balk en die golplaat zou moeten? afmetingen zijn welkom van de materialen, en mogelijke constructie, detail tekeningen, en andere nutttige info
 

Pepjo

  • #2
Uit de forumregels :

Dit forum richt zich met name op klussers, die voor huis-, tuin- en keuken klussen advies nodig hebben. Het is niet bedoeld voor advies op welk gebied dan ook aan installateurs, bedrijven, winkels of instanties. Ook is het forum niet bedoeld voor oproepen voor enquetes en andere (studie-)onderzoeken, en ook niet om studenten te helpen bij de studietaken. Indien uit vraagstelling blijkt dat de vraag buiten het voornoemde doel valt, hebben de moderators het recht het onderwerp te beëindigen, geheel naar inzicht van de moderator.

Slotje dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu