AEG lavatherm T520-W loopt aan

Merkestein

  • #1
Hallo,

Ben niet echt de handigste maar heb een probleempje met mijn droger:

AEG Lavatherm T 520-W

Typ A 48 1 ASB 01 N
PNC 916 014 167 00
S NO 14802416

Bij het drogen loopt er iets aan en elke keer hoor je daardoor een tikkend geluid. Ik denk dat het iets is wat in de voorste riggel is vastgelopen en heb geprobeer dat op de foto te zetten. Maar weet niet zeker of ik niet iets er uit ga trekken wat er hoort te zitten ;-).

Daarom graag advies van iemand die hier iets meer vanaf weet of dat metalen krammetje daar hoort te zitten.

Hopelijk is het zo duidelijk en alvast heel erg bedankt!

Groet,

Bert


[
 

Wasmannetje

  • #2
Hallo, als het geluid inderdaad van de voorzijde vandaankomt, moet u de trommellager voorzijde vervangen, een hele klus voor iemand die het voor het eerst doet.

Kijk voor u er aan begint even of toevallig al een hap uit de trommel is, pas daarbij wel op want de evt scheur is vlijm en vlijm scherp.

Succes
 

Merkestein

  • #3
Bedankt voor je feedback. Als ik je zo hoor dan lijkt me het toch verstandiger dat ik de monteur laat langskomen. Je denkt dus niet dat het iets uit een broekzak kan zijn wat daar tussen geschoten is? Of kan je dat niet goed zien op de foto....

Groet,

Bert
 

Merkestein

  • #4
Ben er toch maar heel voorzichtig met een smal tangetje aan gaan trekken en het bleek een druk knoopje te zijn van mijn zoontje zijn romper die er klem in zat! Joepie dat scheelt want hij doet het weer prima! Nogmaals thanx voor het meedenken!

Groet,

Bert
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #5
Mooi opgelost en bedankt voor de terugmelding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu