Whirlpool droger weigert dienst

Chris

  • #1
Hallo,

Ik ben in het bezit van een Whirlpool wasdroger type Indiana A, nr 8575 341 12070. Deze kwam ooit eens als beste uit de test , maar ik heb er het laatste half jaar alleen maar problemen mee. Na ongeveer 10 minuten geeft hij aan dat het pluizenfilter vol zit, dit is alleen niet het geval. Hij begint te piepen en houdt er mee op, ik kan hem dan gewoon weer aan doen, maar na 10 minuten hetzelfde euvel weer!! Eén was dorgen kost me een halve dag!! Ik heb alles al geprobeerd, helemaal schoonmaken, nieuwe slang, maar niets helpt. Garantietermijn is verstreken. Heeft iemand misschien een oplossing, behalve een nieuwe droger aanschaffen.... :(
 

Mark1980

  • #2
Hoi waarschijnlijk is je slang te lang en kan hij zijn warmte niet goed kwijt en valt daardoor in storing anders heb je kans dat je element te warm wordt.
 

Chris

  • #3
Hallo Mark,
Hij heeft het altijd goed gedaan, en de slang is echt niet lang. we hebben ook al geprobeerd om de slang in een andere 'vorm' te leggen. Helpt niet helaas, hij is ook helemaal gestofzuigd, alle stof eruit maar hij piept vrolijk verder. Het ideaalste zou zijn dat we het hele pluizenfilterindicatiesysteem ( wat een woord zeg!) konden omzeilen, ik maak het toch trouw elke keer schoon, dan kan ik hem gewoon op 60 minuten zetten.
 

Mark1980

  • #4
O oke dan wordt het steeds moeilijker maar die storing van jou hebben meer drogers van Whirlpool maar ben er nog niet helemaal uit wat het kan zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu