Wasmachine en droger op elkaar plaatsen

Wouter123

  • #1
Op onze badkamer hebben wij de wasmachine geplaatst tussen twee wandjes. De ruimte tussen de twee wandjes is circa 67 cm, de wasmachine is circa 60 cm breed. Dit past dus mooi. Op de wasmachine willen we graag een droger plaatsen. Uit een van beide wandjes komt echter de wasmachinekraan. Naast de kraan is hierdoor nog maar maximaal 57 centimeter over en de meeste drogers zijn breder.

Daarom zie ik twee opties. Omdat ik er weinig verstand van heb, vraag ik graag hulp :).
1. de kraan vervangen voor een type dat minder ver uit de muur komt. Mijn vraag: bestaat dit? We hebben nu een standaard type.
2. bovenop de wasmachine een verhoging plaatsen van circa 30 centimer, en daar bovenop pas de droger. De onderkant van de droger begint dan boven de kraan en de kraan zit ter netjes in het gat van de verhoging. Ik zie zoiets voor me als hieronder. Dit is echter bedoeld om op de grond te plaatsen. Bestaat zoiets/ kun je zoiets maken tussen een wasmachine en droger in zodat eea wel veilig en stevig staat?

Veel dank vast voor reacties!

 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #2
U kunt de kraan parallel aan de muur zetten dor middel van een knie met aan de ene kant binnendraad en aan de andere kant buitendraad, misschien hebt u dan ruimte genoeg.
Een wasmachineverhoger onder beide apparaten lijkt me niet verstandig, dat wordt wel erg zwaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu