Wasmachine Bauknecht WH Symphony 1000 doet niets

Dennis

  • #1
Betreft: Wasmachine Bauknecht WH Symphony 1000

Het is wederom zover.

Waterafvoer zat wederom verstopt. (waterafvoer weer schoongemaakt)
Dit keer waren het de geldmuntjes die de boosdoener waren.
Lekbak staat vol met water, en de wasmachine geeft waterstop aan.

Nu wil ik dmv het menu het water weg laten pompen, maar wasmachine doet niets. Moet ik nu eerst de stortbak leegmaken? (misschien wel een van de domste vragen...)

Koolborstels heb ik 2 maanden geleden vernieuwd.

gr
dennis
 

Co de Witgoedman

  • #2
Machine even kantelen om het water weg te laten lopen, daarna werkt hij gewoon weer... als het goed is.
 

Kees

Vaste Beantwoorder
  • #3
Wat bedoel je met stortbak? Heb je een extra lekbak onder de machine terwijl de machine zelf ook een ingebouwde waterstop heeft of zo?

Ik denk dat je de wasmachine even goed schuin moet houden, er zal wel water op de bodemplaat staan, lijkt me...

Graag iets duidelijker, je hebt blijkbaar ooit eerder hierover een vraag gesteld. Maar die kan ik zo uit 't hoofd niet vinden. (Nog van oude forum denk ik)

Geef anders even de link naar die oorspronkelijke vraag. (op titel met rechtermuisknop klikken, eigenschappen, adres).
 

Dennis

  • #4
Hai,

Edit: machine wil niet pompen...misschien is de pomp dus niet goed schoongemaakt? OOk is de pomp heter dan heet...ben bang dat hij het nu begeven heeft.

Mijn wasmachine staat inderdaad in een lekbak en ja, mijn wasmachine heeft ook een automatische waterstop.(dubbel op, maar ja, vrouw wil zekerheid..... :? )

Ik heb de wasmachine gevuld nu met wat water, omdat ik dachht dat dit iets zou uitmaken.

De link heb ik niet meer, maar hij is wel overgenomen op dit forum.



gr
dennis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu