Vitrage achter de luxaflex hangen, maar hoe?

Pointer

  • #1
Op welke manier kan ik vitage achter de luxaflex hangen? Ik dacht met behulp van een ophangbeugel en roede maar dan moet die ophangbeugel wel voor de luxaflex komen zodat die ook nog werkt.

Het moet hangen aan een deur, luxaflex hangt daar al. Wil echter geen rails ervoor hangen. Wat is de beste oplossing, laat het zien met een eventueel een foto.
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #2
We wachten wel even op de foto :wink:
 

Pointer

  • #3
Welke foto, het is toch duidelijk. Luxaflex hangt net boven het raam van een de deur. Nu wil ik dus de vitrage ervoor hangen. Omdat ik de luxaflex nog wil gebruiken moet de vitrage dus met ophangbeugels bevestigd worden, van een cm of 7 a 8 maar die kan je nergens kopen.

Dus? Wat kan ik het best doen?
 

Utreg

Vaste Beantwoorder
  • #4
Die zijn wel te koop,je zal dan een rail moeten nemen en runners.
 

Pointer

  • #5
Dus alleen een rail is de oplossing. Waar kan je die beugels kopen, stuur maar een PM. Niet te grove beugels moeten het dan worden.
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #6
Waar kan je die beugels kopen, stuur maar een PM.
Een verzoek om een PM is wat vriendelijker, dit lijkt meer op een commando.


Sorry voor mijn reactie op de foto, ik had eruit begrepen dat u zelf een foto wou plaatsen.
 

Pointer

  • #7
Het was niet bedoeld als commando. Een antwoordt heeft u dus niet voor mij? Ik heb zelf al een oplossing gevonden. Zonder foto was het ook wel te begrijpen hoor.

Kan een slotje op :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gerelateerde onderwerpen Antwoorden Datum
5
2
10
2
2
5

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu