Bedrijfsuren Miele w363 en t273c

Leonardo

  • #1
Hallo,

Ik heb pas een Miele novotronic wasmachine w363 en droger t273c set gekocht van een oud vrouwtje. Ha ha, echt waar!

De combinatie is van begin 2001 en zichtbaar weinig gebruikt. Ik zou graag via de servicemode de bedrijfsuren willen achterhalen.

Ik heb al uitgebreid gezocht op het www, maar kom alleen maar servicemanuals tegen van andere types met daarin toetscombinaties tegen die niet werken.

Bvd
 

Leonardo

  • #2
Niemand?
 

Kees

Vaste Beantwoorder
  • #3
Bij veel Miele apparaten kunnen de bedrijfsuren alleen dmv een aangesloten laptop met daarop de juiste software uitgelezen worden. Of dat bij deze machines ook zo is weet ik niet, niets kunnen vinden van specifiek deze modellen.

Houd er wel rekening mee dat je door het gebruiken van allerlei toetscombinaties om in servicemenu's te komen de kans loopt de besturingsmodule te ontregelen en daardoor het apparaat eventueel zelfs geheel onbruikbaar te maken.

Of dat het je waard is om zoiets onbelangrijks als het aantal geregistreerde bedrijfsuren te weten? Die bedrijfsuren zijn normaal gesproken alleen voor Miele zelf van belang als het gaat om eventuele garantie(-voorwaarden). Verder zijn ze van nul en generlei waarde! :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu