Verwarmingselement Bauknecht WTE1732W Was/Droog Combinatie

Cor66

  • #1
Hallo, ik heb hier een Bauknecht WTE1732W Was/Droog Combinatie die tijdens het wassen niet meet verwarmt. Ik dacht dat het verwarmingselement kapot zou zijn en heb de achterzijde verwijderd. Maar waar zit het verwarmingselement??? Ik kan niets ontdekken dat ik herken als een verwarmingselement.... Ook tips over hoe te verwijderen / vervangen zijn natuurlijuk welkom. En ja, ik heb gezocht met de zoekfunctie maar niets gevonden, en op het internet ook geen tekening of iets dergelijks gevonden. Vandaar dat ik jullie hulp vraag.

Groet,
Cor
 

Piet48

  • #2


Zo zien aansluitingen er uit op de kuip.

Het rode pennetje indrukken dit is een beveiliging die misschien uitgeschakeld is bij te hoge temperatuur.

Ook kijken of er service openingen zijn om eventueel stof te verwijderen want dat is meestal de oorzaak

Gr. Piet
 

Cor66

  • #3
Hallo Pietannemie,

Alvast bedankt voor je snelle reacte + foto. Maar waar zit dat dan? Aan de achterkant? Of aan de voorkant? Ik heb de achterkant eraf, maar sorry, ik zie het echt niet. Wellicht heb je misschien ook nog een foto met minder detail (dus met meer "omgeving" zodat ik wat meer zie waar ik moet zijn), of wat meer aanwijzingen waar ik zoeken moet.

Alvast weer bedankt,
Cor
 

Piet48

  • #4
Ik heb dit gevonden op een Duits forum het type nummer was het zelfde, verder was er weinig van te vinden ook geen wisselonderdeel.

Maar als ik zo de foto bekijk lijkt het ergens op de omtrek van de kuip te zitten.
forum

Gr. Piet
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #5
Het rode pennetje zit bij de rode pijl.

 

Cor66

  • #6
Hallo,

Bedankt voor de aanvullingen. Maar nu denk ik dat er een misverstand is, want de machine droogt wel, maar tijden het wassen wordt het water niet heet. Om doet die machine beide verwarmingen (bij drogen de lucht en bij wassen het water) met 1 verwarmingselement?? Als er wel 2 zijn dan gaat het mij dus om het verwarmingselement dat het water verwarmt.

En alvst weer bedankt,
Cor
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #7
Volgens mij is dat element op de foto, kijk eerst eens of u het pinnetje in kunt drukken, u moet dan een zachte klik horen.
 

Cor66

  • #8
OK, ik ga op zoek naar de elementen op de foto.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu