Vervangen koolborstels bosch wasmachine F1300

Wim blommaert

  • #1
Ieder
Ik heb een Bosch wasmachine exclusie F1300 WFK2690NL/12. De trommel draait niet meer. Ik begrijp van het forum dat de koolborstels kapot kunnen zijn. Ik heb nieuwe besteld.
Kan iemand mij vertellen waar ze zitten en hoe ik die moet vervangen.

Ik hoop dat iemand kan helpen,

groet Wim Blommaert
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #2
Ziet er ongeveer zo uit:



De motor moet er meestal even onderuit.
 

Wim blommaert

  • #3
[/img]

Hallo Jan

Bijzonder dank voor je snelle reactie. Ik moest de hele motor uitbouwen om bij de blokjes te komen.

Helaas zit er een andere motor in dan op jouw foto, en dus ook andere blokjes (we hebben de machine toentertijd nieuw gekocht, dus het is wel een originele motor).
De blokjes die ik besteld hebben zijn inderdaad degene die ik op jouw plaatje zie. Maar dat blijken dus niet de goede bij het door mij opgegeven type.

Ik heb nu dus weer per mail nieuwe besteld in de hoop dat die voorradig zijn.

Als ze er in zitten en de trommel draait nog steeds niet, stel ik je graag opnieuw een vraag.

nogmaals dank, groet Wim Blommaert
 

Hamertje Tik

  • #4
Je koolbostels zijn inderdaad versleten. Maar ik vraag me af, hoe zijn ze besteld? Als een winkel het voor je gedaan heeft, mogen ze ze terugnemen, want ze hebben de verkeerde voor je besteld, en dat vind ik niet jouw schuld.
 

Wim blommaert

  • #5
Hallo Akela

Het typenummer van mijn machine stond bij de koolborstels die ik heb besteld. Dus er is iets mis gegaan. Ze zijn verbonden aan een winkel in westkapelle; dus ik neem aan dat het goed komt.

dank voor je bericht, groet Wim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu