Top Craft hogedrukreiniger geen druk

Surfdj

  • #1
Mijn hogedrukreiniger wil geen druk opbouwen. Hij slaat aan en lijkt druk op te bouwen en vervolgens doet hij niets meer.
Nou lees ik op dit fantastische forum over een overdrukbeveiliging die vast kan zitten. Maar waar zit die?
Kan iemand het misschien aangeven op deze pdf?
http://www.tsf-ersatzteile.de/downl...di_deutschland/Top-Craft_HD_2005_14239360.pdf

Zit dat ergens bij 21 Steuergehaeuse of moet ik zoeken bij 50 Geräteschrank of misschien nog ergens anders?
Graag advies.

Bedankt John
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #2
Deze klacht wordt meestal veroorzaakt door verstopping van de lans, als het goed is hebt u er een stift bij gekregen waarmee de spuitkop doorgeprikt kan worden, probeer dat eerst eens.
Het is trouwens een machine van een bekende fabrikant van de knalgele machines die o.a. in de bouwmarkt staan, er zit alleen een andere sticker op.
 

Surfdj

  • #3
Bedankt voor je reactie.
De stift heb ik niet meer. Ik probeer op een andere manier de lans door te prikken.
 

Surfdj

  • #4
Lans is superschoon.
Ik heb het onderste deel er af gehaals en kan door de opening kijken.
Wat nu te doen, of toch op zoek gaan naar de overdrukbeveliging?
Graag suggesties
John
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #5
Ook het zeefje nagekeken op rommel ?
Onderdeel no 8.

Of:
In de onderdelencombinatie no 25 kan kalk of rommel zitten, weet wat u doet als u dat los haalt.
 

Paotrbev

  • #6


Motor blijft draaien, geen druk.
Zelfde topic in forum gevonden, geen bruikbaar, duidelijk
antwoord
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #7
Ontkalk de nummers 1 en 25 van de onderdelentekening in de link.
U moet wel zeker weten dat u dit aankunt, anders een dealer van Karcher bellen met de vraag of die het wil doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu