Schilderen op glasvliesbehang

Paulina

  • #1
Over 2 maanden ga ik verhuizen, dus ik ben een hoop aan het brainstormen over m'n nieuwe kamer! Ik wil heel graag een schildering van de skyline van Parijs om één van m'n muren.. Ik weet dat wij glasvliesbehang krijgen. Hoe moet ik dit aanpakken? Wat voor verf moet ik hebben, etc.? Ik heb al iemand gestrikt die het voor mij wil schilderen, dus dat is geen probleem meer!
Thankss!
 

Kees

Vaste Beantwoorder
  • #2
Lijkt me logisch, dat je de keuze van de verf overlaat aan degene die het gaat schilderen... Als deze in staat is om een skyline te schilderen, mag je verwachten dat hij/zij verstand heeft van verfsoorten.

Indien het om de ondergrond gaat, vraag hem/haar dan even waar hij/zij de voorkeur aan geeft.

Je schiet er niets mee op als wij een of ander advies geven, gebaseerd op gebruik van een acrylverf, terwijl de "schilder" een olieverfschilderij gaat maken, en de olieverf niet pakt op de door ons geadviseerde ondergrond...
 

Paulina

  • #3
Ik vraag ook geen advies voor de ondergrond, want die ligt al vast; dat is glasvliesbehang. Ik wilde alleen vragen welke verfsoorten daar het best voor zijn. That's all.
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #4
Dat weet de schilder toch, of wilt u iemand die voor u gaat schilderen voorschrijven welke verf er gebruikt moet worden ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu