Schanier cover douchedeur Sealskin Duka 2100

Ruerdnauta

  • #1
Ik heb een vraag over het verwijderen van de afdekplaatjes van de scharnieren van de Sealskin Duka 2100 douchedeur. De deur moet weer opnieuw worden afgesteld, maar ik krijg de afdekplaatjes er met geen mogelijkheid af. Is hier een trucje voor? Heb ik gewoon last van kalk? Worden deze erop gelijmd?



Ik hoor het graag.

Bijvoorbaat dank,

Ruerd Nauta
Breda
 

Rommy

  • #2
Ik ben ook in het bezit van deze douche deur (bevalt mij overigens prima). Deze is bij mij toen door een installatiebedrijf geplaatst. Op de installatie tekening die er bij geleverd werd is niet duidelijk te zien hoe deze verwijdert moet worden maar deze is zeker niet verlijmd.
Informeer anders even bij Sealskin, hier geven ze volgens mij wel de juiste informatie.
succes

mvrgr rommy
 

Ruerdnauta

  • #3
Hoi Rommy, Inmiddels via hun facebook pagina goed geholpen. Aan de binnenzijde van de cover zit een weerhaak over de hele lengte die je met een platte schroeven draaier kan liften. Mocht het misgaan dan hebben ze nog reserveplaatjes, dus dat moet goed komen. Bij het afstellen moest ik de deur goed ondersteunen aan de onderkant, om ervoor te zorgen dat de imbus niet doordraaide. Gaat goed komen! Bedankt voor je reactie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu