Radiator ontluchter (haaks)

Ro1986

  • #1
Hallo allemaal doordat ik kunststof kozijnen heb laten plaatsen met een vensterbank (die precies ophoudt bij het gedeelte waar je het ontluchtingssleutel op draait) kan ik de radiator niet meer ontluchten.
Daar heb ik eigenlijk geen rekening mee gehouden... :roll:

Deze heb ik:



Bestaan er haakse ontluchtingssleutels? Of is er misschien een ontluchtingssleutel die net wat korter is?
 

Standby

  • #2
Je hebt dan de radiator bijna afgesloten onder de vensterbank lijkt het wel als ik het goed begrijp. Als dat zo is belemmer je de lucht circulatie die normaal gesproken vrij moet zijn voor zo ver dat mogelijk is maar goed hij wordt wel warm of heet alleen zou het iets langer kunnen duren voordat die ruimte op temperatuur komt maar geen punt van maken.

Wat je ontluchtingssleuteltje betreft is er voor zo ver ik weet geen haakse of kortere, soms kom je nog wel eens een ijzere tegen en die kun je met beleid ombuigen of je kort de bestaande sleutel in zo dat je er nog een klein tangetje op kan zetten om hem te draaien. Zal improviceren worden denk ik tenzij er iemand is die wel weet of er haakse zijn.
 

Ro1986

  • #3
Dat dan weer net niet. Het vensterbank past eigenlijk prima en er is genoeg ruimte over.

Ik heb inmiddels een net wat kleiner sleuteltje gevonden welke prima eronder past :-). Maar als iemand nog een haakse sleutel weet ik hou me aanbevolen ;)!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu