Ondiep schakelmateriaal

Helpmnkoelkastisstuk

  • #1
Ik probeer enkele inbouw dimmermodules aan te sluiten achter pulsdrukkers, maar dit gaat best lastig, ook al heb ik vijf cm diepe inbouwdozen. De pulsdrukkers zijn namelijk best wel diep (een cm of twee). Ik heb nu overal Jung schakelmateriaal. Weet iemand misschien een ander merk schakelmateriaal dat minder diep is? (Althans in ieder geval de pulsdrukkers.)

Ik lees bijv. dat Niko minder diep is (zie dit topic, met dezelfde vraag). Zijn alle Niko schakelaars inderdaad zo ondiep? En welke serie dan?
 

Blauwbloes

  • #2
Was net in een bekende Belgische DHZ-zaak. Niko is 17mm onder het frame. Merkloze schakelaars (drukknoppen hadden ze blijkbaar niet) uit diezelfde DHZ-zaak zijn slechts 12mm.
 

Helpmnkoelkastisstuk

  • #3
Bedankt. Is dat echt inclusief alle 'uitstulpingen'? De Jung die ik hier heb heeft bijvoorbeeld twee uitstulpingen met schroefgaten die ruim een halve centimeter dieper uitsteken, tot zo'n 23mm. Zie deze foto's:





Het gaat mij eigenlijk niet alleen om de diepte, maar ook de inhoud. Als je de draden maar goed kwijt kunt.
 

Blauwbloes

  • #4
Is inclusief alle uitstuipingen (Original model)
 

Helpmnkoelkastisstuk

  • #5
Bedankt. Ik zal dan een paar Niko pulsdrukkers aanschaffen voor mijn dimmers. Ik hoop dat het scheelt! Alleen wel jammer dat de rest van het huis dan nog allemaal Jung is...
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu