Wat moet ik hier van vinden?

Wlmpie

  • #1
Mandemakers heeft vorig jaar een keuken bij ons geinstalleerd. Na installatie bleek de afvoer van de inlaatcombinatie te laag te zitten en liep deze over als de gootsteen helemaal vol was. Een monteur heeft toen een stukje pijp bovenop de afvoer gezet en de trechter van de inlaatcombinatie daarin gelijmd. Dit alles hing met een behoorlijke torsie allemaal aan de afvoer want er zat nergens meer een bevestigingsbeugel. Ook de inlaatcombinatie zit verder niet vast.

Gisteren kwam een monteur de gebrekkige warmteafvoer van de koelkast verhelpen en deze zou ook de afvoer komen vastzetten, want ik ben bang dat als er eens iets blijft haken aan de waterslangen van de inlaatcombinatie of de afvoer dat je deze gemakkelijk stuk trekt.

De monteur heeft het opgelost zoals te zien is op bijgaande foto (zie de steun onder de afvoer), want hij had geen beugeltje bij zich. Ik had toch echt met mandemakers afgesproken dat ze de afvoer zouden vastzetten. Ik heb maar niet geprotesteerd, want ik ben wel klaar met Mandemakers en heb zelf maar een beugeltje gekocht en aan de bovenkant gemonteerd (ook op de foto).

Probleem opgelost, maar wat moet ik hier nou van vinden?
 

Frank

Vaste beantwoorder
  • #2
Tja, wat moet je er van vinden?
In ieder geval vind ik dit geen klusvraag is maar meer een vraag om werk van een ander te beoordelen.

En daar doen we niet aan op Klusidee.
Zie hiervoor de forumregels.

Derhalve doe ik hier een slotje op.
 

Frank

Vaste beantwoorder
  • #3
ER kwam na het sluiten van het topic nog een bericht binnen van onze vaste beantwoorder Kees. Hij schreef:

" Daarvan kun je vinden wat je wilt. Dat is geheel aan jou.

We geven hier geen commentaar op werk dat verricht is door bedrijven. We geven alleen advies over dingen die je zelf doet of kunt doen.

Je eigen oplossing met een beugeltje lijkt me prima. Wink

Suggestie: indien je het stopcontact links boven niet gebruikt, plak er dan een stukje ducttape (klusplakband) op. Daarmee voorkom je (elektrische) narigheid indien een van de de waterslangen ooit mocht gaan lekken (sproeien) of ergens afschiet.

Zal zo'n vaart niet lopen, maar indien het gebeurt is de waterellende al groot genoeg, moet je niet ook nog elektrische problemen bij krijgen. En een stukje tape eroverheen kost niks en kun je zo weer weghalen als je het stpcontact alsnog gaat benutten.

Ik krijg trouwens de indruk dat dat stopcontact een verlengstopcontact is. Daar heb je vermoedelijk een boiler(tje) mee aangesloten. Let er even goed op dat het vermogen van de boiler niet te groot is voor het stopcontact. Zo'n verlengstopcontact kan meestal max. 10 Amp (ca 2300 Watt) verdragen. Brand zit je niet op te wachten. Wink "
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu