Geen druk meer op de warm water leiding

T.Lammerts

  • #1
Goedendag,

2 dagen geleden heb ik tijdens het boren een waterleiding geraakt op de tweede etage. Tijdens hij vrijmaken voor de reparatie de heb ik de andere ook geraakt, niet zo slim nee maar goed. Tijdens deze reparatie uiteraard mijn uiterste best gedaan om geen puin of stof in de leidingen te laten komen. Reparatie geslaagd hooft kraan aan en geen lekkage, jeej dacht ik maar helaas.

Koud water werkt top, warm water werkt nergens. Er is geen druk meer temperatuur is wel akkoord. Nu komt het gene waardoor ik me geen raad meer weet.

Als ik de kraan boven de beschadigde leidingen aan zet komt er wel een beetje warm water uit, de kraan word heet de aansluiting op de muur word heet, maar de leiding die 20 cm onder de kraan zit blijft koud. Mijn inziens komt het warme water dus van boven deze kraan en zijn de leidingen die ik geraakt heb voor beneden. Nu het tweede gekke, er zijn twee kranen op de 3de etage, ruim voor de gerepareerde beschadiging, deze hebben beide ook geen druk waardoor ik geneigd ben om te zeggen dat dit niet door deze beschadiging kan komen.

Ik neig sterk om te zeggen dat de boiler geen druk meer kan genereren of zo iets. Ik kan mij niet voorstellen dat er puin naar boven is gegaan door de leidingen en de boiler kapot gemaakt heeft.

Kan het zijn dat de cv combie niet meer werkt door dat de hoofdkraan 30 uur dicht gezeten heeft? Moet ik deze ontluchten of zo iets?

Ik hoor het graag als jullie tips hebben.
 

Utreg

Vaste Beantwoorder
  • #2
Lijkt me toch iets van vuil voor de inlaatcombinatie.
 

T.Lammerts

  • #3
Ik heb even aan dat inlaat ding gedraaid. Althans dat denk ik. Ik hoorde dat het water meteen weer ging lopen dus dank hiervoor!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu