Druppelende afvoer in de keuken, géén lekkage

Mll777

  • #1
Goedenavond,

Na enkele maanden frustratie toch maar gekozen om mijn probleempje op dit forum te zetten, hopelijk heeft iemand een idee :)

Ik heb een druppelende afvoer in de keuken, het is geen lek, maar een irritant druppelend geluid wat soms uren vol houd.

Een korte inleiding:
- Vaatwasser defect, lost gekoppeld en sifon verwijderd dicht gelijmd (zie foto)
- Afvoer verstopt, van die korrels in gekocht waar kokend water over moet, niet slim want daarna lekte de sifon.
- Was quick fix achteraf, nieuw rubbertje loste het op
- Afvoer weer enigszins verstopt, probeer het nu echter op te lossen door regelmatig soda in de afvoer te gooien en dit een nacht te laten zitten.

Alle "grote" problemen zijn dus opgelost maar het druppelen blijft en ik heb geen idee waar het door komt, als ik met een stuk vd draad in het afvoer putje ga en er flink in blaas zou ik denken dat echt al het water weg is. Maar nee het blijft druppelen, het druppelt dus echt in de afvoer/sifon het is geen lek.

Ik begrijp niet waar het water vandaan komt en dat het zo lang kan blijven druppelen, enige wat afwijkend is van voor dat ik dit probleem had is dat er een sifon minder is.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu