Indesit wasdroger ISL65C gekantelde trommel

Rianne80

  • #1
Bij onze Indesit wasdroger hebben al een tijdje een schrapend metaal op metaal geluid.
Nu kan dat niet goed zijn dacht ik zo en dus besloot ik de top eens van de droger te halen om aan de binnenkant te zien wat er nu eigenlijk gebeurt.

Buiten dat we echt enorm veel stof vonden welke ik meten met de stofzuiger heb weg gehaald kwamen we e snel achter dat de trommel iets naar achteren is gekanteld. . Met andere woorden, de bovenkant, voor van de trommel is iets naar achter gegaan.

Op het moment dat ik hem naar voren trek kan ik de trommel rond draaien zonder daar ik het schrapende geluid hoor. Wie kan me vertellen wat eer aan de hand is en hoe ik dit kan maken?

Wat me overigens ook opvalt al en langere tijd maakt de trommel ook een soort dreunend geluid. Alsof er na één rondje draaien iets naar beneden valt. Wellicht heeft het er mee te maken.
 

Rianne80

  • #2
Ik ben even weg geweest maar zie dat nog niemand eeen antwoord heeft voor MO wellicht dat weer nu mensen online zijn die meer weten waarom en trommel uit het los kan raken en dit weer te verhelpen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu