Wandplaatje toilet is lam, hoe krijg ik het los?

Lcie

  • #1
Ik heb wellicht een voor de hand liggende vraag. Een van de 2 drukknoppen van het wandplaatje voor het hangtoilet (Merk Ben) doet het niet meer (is lam). Nu wil ik het wandplaatje verwijderen, maar ik weet niet hoe. Ik krijg 'm er niet zonder meer van af getrokken en ben bang dat ik iets daarachter zal kapottrekken. Het is waarschijnlijk iets heel simpels; hij zal wel op de een of andere manier vastgeklikt zitten. Kan ik 'm er vanaf wippen bv met een schroevendraaier en indien ja, waar precies? En als ik dan het plaatje eraf heb, waar moet ik dan op letten? Alvast heel erg bedankt.

 

StefanD

  • #2
Die van mij moet je langs de wand omhoog duwen, waarna je de bovenkant naar je toe kunt trekken. (Wel een ander soort, maar je weet maar nooit...)
 

Otje2000

  • #3
Ja, iets omhoog duwen en dan kan je het aan de bovenkant voorzichtig naar he toe trekken. Dat werkte bij mij ook bij een vergelijkbaar paneel.

Als je het eraf hebt, horen er 2 plastic stangetjes tegen de doordrukknopjes te zitten. Deze zijn waarschijnlijk stuk als de knoppen bij jou 'lam' zijn.

Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu