Lampje spoelen/spoelstop knippert snel

Flujas

  • #1
Lampje spoelen/spoelstop knippert snel van mijn miele W808.
Wie weet hoedat ik dit het beste kan verhelpen ?
Alvast hartelijke dank voor het antwoorden. Gr. Jos
 

Co de Witgoedman

  • #2
Motor draait niet. Koolborstels versleten ?
 

Rusako

  • #3
Of de print stuk
 

Flujas

  • #4
Co de Witgoedman schreef:
Motor draait niet. Koolborstels versleten ?
hoe kan ik controleren als de motor niet draait ?
 

Flujas

  • #5
Rusako schreef:
Of de print stuk
welke print zou stuk kunnen zijn, en is deze terug te vinden op het schema ?
 

Rusako

  • #6
Kijk eerst eens naar de koolborstels of deze nog goed zijn? zo als collega Co de witgoedman al noemde.
 

Flujas

  • #7
Bij het demonteren van de motor kan ik dit zien ?
 

Rusako

  • #8
Stekkers bij de motor er af,beschermkap van de motor eraf,dan ziet U een wit plaatje met torx boutjes deze er uit en in het kapje ziet U de koolborstels!( WEL DE STROOM ER AF ZETTEN)
 

Flujas

  • #9
Allereerst dank voor je antwoord. Wellicht dat je mij kun informeren hoe dat ik het beste bij de motor kan komen. Moet ik hiervoor de gehele trommel verwijderen ? of evt via de onderkant. gr. Jos
 

Rusako

  • #10
Aan de voorkant,zeepbak eruit daar ziet U schroeven onder de plint er vanaf achter de deur boutjes er uit en de hele voorkant kunt U weg draaien.Kijkt U rechts onder in dan kan je er zo bij!suc6
 

Flujas

  • #11
Hoi, ben ik weer, via de onderkant ben ik tot de motor gekomen, hieruit komt naar voren dat de stekker ik ingebrand (zie foto). wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn ?
 

Rusako

  • #12
Door slechte contacten gebeurd wel vaker,even nieuwe kabel schoentjes er op zetten
 

Flujas

  • #13
Ik zal er een nieuw kabelschoentje opzetten. Hopende hiermee het probleem te hebben verholpen. Alvast hartelijke dank voor je snelle en goede reactie's
 

Rusako

  • #14
Even rustig bekijken,en laat ze niet tegen elkaar komen,veel suc6 er mee en misschien tot de volgende keer mvgr.Rudi :wink:
 

Flujas

  • #15
Nogmaals bedankt, ik hou je op de hoogte :P
 

Flujas

  • #16
Hoi Rudi, 2e machine gedraaid ! hij werkt weer perfect. Bedankt voor je hulp. Gr. Jos :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu