Defecte ZANKER WF2050 (Zekering?) (Service Manual?)

Dannyle

  • #1
Ik heb onze defecte WASMACHINE ZANKER WF2050 hier nog staan. Deze is plotseling uitgevallen, mogelijk na een overbelasting op het net. (vermits in dezelfde periode ook onze vaatwas de geest gaf tgv doorgebrande printbaan en IC op de print). Het toestel was toen net uit garantie. Ik vind het zonde om hem via witgoed af te voeren. Het probleem? Wasmachine geeft ENKEL EEN KLIKJE (relais?) bij het aanzetten en verder gebeurt er niets meer. Heeft iemand hier ervaring mee? Zit er ergens een zekering die kan nagekeken worden? Heeft iemand een service manual van dit type toestel? Een electrisch schema? Alvast bedankt voor eventuele reactie.
 

Dannyle

  • #2
Hallo,
Hierbij bijkomende info i.v.m. Zanker type WF2050. Bij het aanzetten van de aangesloten (water/electrisch) machine hoor je enkel een klik van de deurvergrendeling. verder niets.... kontrole van deurcontact, waterinlaatklep, pomp, aan/uit knop = OK . Blijkbaar krijgt/geeft de motor v/d programator geen stroom. Om nog iets verder te gaan zoeken zoek ik dus een elecktrisch schema (service manual) van deze ZANKER WF2050 om de fout te lokaliseren, of weet iemand een antwoord op wat mogelijk defect is. Zit er mogelijk ergens een zekering tussen?
 

HarryO

  • #3
Heb je de koolborstels al gecontroleerd?

Zie voor schema en (Italiaanse) test procedure je PB.
 

Dannyle

  • #4
Ik ga dit dus eens nakijken maar vrees dat het op de print of in de programmator zit. Hou je op de hoogte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu