Problemen met centrifugeren aeg turnamat sl

Debacle

  • #1
Afgelopen week was er een probleem met het afpompen van water uit de wasmachine en kwam ik er achter dat er een klein steentje tussen de rotor en het pomphuis zat en de rotor blokkeerde. Dit heb ik dus verwijderd, en het afpompen werkt weer als vanouds.

Vervolgens weer een was gedaan en na het wassen centrifugeren, de eerste lading was probleemloos en gewoon droog, de tweede echter was niet droog, de trommel schudde enorm en kwam ook niet op toeren. Ik heb de was uit de trommel gehaald, en opnieuw verdeeld en wederom gestart maar het haalde niets uit. Ik heb toen de was er uit gehaald en het centrifugeren gestart, de trommel schudde niet meer.

Ik dacht dat misschien een van de ophangrubbers kapot zou zijn, maar die zien er allemaal goed uit.

Mijn ideeën raken op, wat zou er nog meer aan de hand kunnen zijn?
 

Kees kit

  • #2
Als de trommel ( gezien vanaf de bovenkant ) een beetje scheef hangt, is denk ik toch een van de cf rubbers defect .
 

Debacle

  • #3
De trommel hangt van bovenaf gezien ook recht. Ik zat er zelf wel aan te denken dat er misschien ooit eens iets tussen de trommel en de zijwand gekomen is en dit mogelijk voor problemen kan zorgen, dus ga de trommel verwijderen om dit uit te sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu