Siemens Siwatherm TXL 2100 droogprobleem

Snoek

  • #1
Mijn probleem gaat dus over de Siemens Siwatherm txl2100

E nr : WTXL2100NL/01 FD 8203 200064



Het apparaat wordt wel warm maar de was blijft nat. Ook werd er geen water naar het reservoir gepompt. Monteur gebeld en die heeft de pomp vervangen (175 euro)

Nu zet ik de schakelaar op zeer droog en als ik hem aandruk dan gaat eerst het lampje drogen branden maar na een paar minuten brand het lampje antikreukfase/einde. En de was blijft nat.

Op internet gezocht dat er een sensorstrip aan de binnenkant van de trommel kan zitten en die zou ik moeten schoonmaken maar ik kan geen strip vinden.

Ik heb overigens de monteur weer laten komen maar die zei dat hij het eerste probleem heeft opgelost en ik dus aan meer kosten moest gaan denken. Ik heb hem toen maar verzocht weg te gaan, want met zoveel kosten kan ik net zo goed een nieuwe droger kopen.


Ik hoop dat ik mijn probleem goed heb omschreven.

Groeten Snoek
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #2
De monteur terug laten komen, hij heeft geen goed werk afgeleverd, hij is de vakman en had de pomp misschien niet hoeven te vervangen en heeft het defect over het hoofd gezien.
Google eens op "consumenterecht".
 

Snoek

  • #3
Oké dat zal ik eens bekijken. Verder hoop ik nog dat mensen met een oplossing komen voor mijn probleem.

Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu