Novotronic t442c openen om stofvrij te maken

Maamar

  • #1
Beste klussers,

Graag wil ik advies over hoe de wasdroger, miele novotronic t442c te openen om deze van binnen stofvrij te maken. (lijkt goed te functioneren , maar wordt snel te warm en slaat dan af)
In ronde plaat aan binnenkant, van voren, 2 keer 6 bouten losgedraaid , maar krijg ronde schijf dan niet los.
alvast hartelijk dank voor uw advies!
 

Johnie

  • #2
In de midden links en rechts zitten ook nog twee bouten achter slobgaten
twee imbus
 

Maamar

  • #3
Dank U, ik zoek nog want kan die twee bouten links en rechts in het midden niet zien, misschien door het stof? ik probeer ze nog te vinden..
 

Johnie

  • #4
Er zitten 4 iets grotere gaten daar zit de imbusbout achter
 

Maamar

  • #5
Het spijt me voor uw moeite, ik kan ze gewoon niet zien, ik maakte dus 2 keer 6 bouten los vanuit trommel binnen . in dat cirkelvormige rooster is zo n soort stervorm met 6 punten. ik zie vier iets grotere gaatjes (correctie eigenlijk 2 ietsje grotere gaatjes, maar niet duidelijk 4) in het midden, maar kan daar geen inbus bouten achter zien of vinden met inbussleutel. vind wel jammer, ik keek nog eens of ik merknaam goed heb. miele novotronic t442c
mocht u nog een tip hebben dan heb ik nog hoop op zelf herstellen, maar anders geef ik toch maar op.
erg bedankt voor de reacties in ieder geval!
 

Johnie

  • #6
Er zitten 6 bouten rondom
en in het midden horizontaalzitten twee ietsgrotere slobgaten daar zitten twee imbusbouten achter diemoet je losdraaien die gaan er niet uit
steek er maar eens een imbus sleutenl in als je ze niet ziet
 

Maamar

  • #7
DankU!, toch gevonden en gelukt! zal nog wat laten weten als hij weer draait, ik moet nog roostertjes bestellen van de deur en die 2 gebogen beneden, want die netjes zijn wat gescheurd.
 

Maamar

  • #8
Nogmaals hartelijk dank aan U voor de begeleiding via het forum , erg content met de geld-en tijd besparing nu de droger weer draait!! Ook dank aan alle mensen die zich inzetten voor dit forum!
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #9
Een bedankje zoals die van u steekt ons weer een veer op een plaats die ik niet zal noemen :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu