Puc Koffiezetapparaat

Wie-weet

  • #1
Ik heb een Puc koffiezetapparaat na het ontkalken en resetten een boel lawaai en stoom. Nu wil ik kijken wat er aan de hand is maar door de vernuftige constructie ben ik na een handje vol schroefjes gestopt met demonteren. Ik zie geen kans om hem zonder beschadigingen uit elkaar te halen. Bij Puc geeft men niet thuis omdat het apparaat niet meer verkocht wordt.
 

Lichtpunt

  • #2
Nu zoekt u iemand die de schroefjes voor u vast gaat houden, zodat u verder kunt?
Wat is uw vraag?
 

Wie-weet

  • #3
Zoals ik (tussen de regels) aangaf zoek ik iemand die mij kan vertellen hoe ik hem kan demonteren zonder hem te beschadigen de onderkant gaat vrij gemakkelijk, maar het het bovenste gedeelte geeft problemen en ik wil niets forceren.
m vr. gr Geert :cry:
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #4
Spoel het apparaat een paar keer goed door, waarschijnlijk zitten er nog schilfers kalk in.
 

Wie-weet

  • #5
Bedankt Jan,
Ik heb inmiddels het gehele apparaat uit elkander gehaald met een heleboel klikvast verbindingen waarvan enkele gesneuveld zijn. Het apparaat was niet meer door te spoelen hij was rood en bleef rood. Het verwarmingselement was bij de aansluiting doorgebrand. En er was geen spoor van kalk te vinden. Einde verhaal jammer want het was een goed apparaat.

M vr.gr. Geert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu