Lekkage Condensdroger merk EDY CD7650

Eric Emor

  • #1
Mijne heren,
Onze wasdroger vertoont lekkage. en op bepaalde momenten komt er een fluittoon uit.Ik heb de droger naar voren gehaald om aan de acherkant te kijken, wat er loos was, Nu blijkt de afvoerslang aan de onderkant los te zitten, maar kon zo te zien niet zien waar het vandaan kwam,dus voelde ik achter de plaat een losse rubberen slang, dus ik dacht, dat die 2 bij elkaar horen, dus heb ik ze met elkaar vebonden,maar de droger blijkt toch weer te lekken en de fluitoon blijft ook.Heeft U enig idee, waar ik kijken moet, Moet ik de achterplaat in z'n geheel verwijderen. Kunt u mij hiermee helpen,
m.vr.gr. Eric
 

Monteur54

  • #2
Als je achter onder het klepje losdraait dan zie je de slangen naar de wateropvangbak lopen
 

Eric Emor

  • #3


Beste monteur 54.
Ik laat u 2 fotoos zien van het klepje, maar kan geen slangen zien ,die naar de wateropvangbak lopen. Er zijn wel 2 losse slangen. Een grijze, die naar buiten gaat en binnen een zwarte, die naar boven loopt. Ik heb alleen het klepje losgemaakt, maar kan erachter geen wateropvangbak vinden, waar de 2 slangen behoren aan vast te zitten. Kan ik ook het grote deksel met al die schroeven ook losmaken, zonder dat er wat gebeurt, en die fluittoon,die ik zo af en toe hoort, wat is dat, en wat ik gedaan heb, die 2 slangen met elkaar verbinden is vokgens mij ook niet juist, want ik blijf die lekkage behouden, graag nog even duidelijkheid,wat kan ik nog meer losmaken, zonder nadelige gevolgen, alvast bedankt voor de moeite, mvrgr. Eric
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu