Storing in het toerental

Gerke071

  • #1
Ik zit met een probleem ik heb een miele w699 deze machine draait veel te snel in het was programma.
met centifugeren is het probleem dat hij begind met draaien maar niet doorgaat naar de 1200 toeren hij start wel op maar gaat niet meer door hij valt dan stil.
de klok doet gewoon normaal zijn werk hij spoeld hij verwarmt het water en hij gaat naar het centifugeer programma
ik ben aan het eind van mijn latijn misschien weet iemand hier iets meer van
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #2
Kan aan de koolborstels liggen, controleer ze op lengte, bij minder dan 15 mm vervangen.
 

Gerke071

  • #3
En waar bevinden deze zich dan achter op de motor of moet de motor helemaal uit elkaar halen ?
kan ik ze ook meten als ze nog ingebouwd zijn ?
gr
ger
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #4
Ik ken deze machine niet zo goed dat ik durf te zeggen aan welke kant de koolborstels zitten, normaal hoeft de motor niet uit elkaar, er kan hoogstens een schild zitten dat verwijderd moet worden.
 

Gerke071

  • #5
Ik heb de motor uitgebouwd en ik heb de koolborstels gecontroleerd.
de koolborstels hebben nog 10mm dat ze uit steken biuten de houderis dit dan te weinig?????
moet ik van daaruit 15mm hebben ?
graag had ik dit even geweten . gr ger
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #6
10 mm is meestal te weinig, de druk op de collector verminderd en er kunnen daardoor storingen ontstaan, ik zou ze vervangen, dat zit er toch binnenkort aan te komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu