miele wasdroger condens T368C

A

Anonymous

Gast
  • #1
motor en trommel draaien wel maar de verwarming werkt niet meer. Wie heeft de oplossing ?
 
A

Anonymous

Gast
  • #2
waarschijnlijk zijn de dlixon s op het verwarmingselement kapot of het element zelf. wat je het beste kan doen is; de deur open maken dan de achterwand van de trommel los maken (inbus nr6) in het midden zitten er ook twee!!! daarna de viltring loshalen (sleutel 7) en dan ben je bij het element. je moet wel een multimeter hebben om het door te kunnen meten.. succes
 
A

Anonymous

Gast
  • #3
Ook ik had hetzelfde probleem. Inderdaad, de temperatuurbegrenzer was kapot. Kijk ook gelijk de andere goed na. Bij mij was ook deze flink ingebrand (het bovenste afdekplaatje voorzichtig eraf halen). Als je nou dat element er toch uit gaat halen, dan zou ik willen vragen of je het nummer dat op de temperatuurbegrenzers staat aan mij door wil geven. Volgens mij zijn dit nl. dezelfde. Volgens de plaatselijke onderdelen handelaar niet. Het gaat hier om de temperatuurbegrenzers (B5 en B6)op het verwarmingselement, niet over de temperatuurregelaar (B4).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu