Miele w3365 demonteren.

NS Liefveld

  • #1
Mijne heren, geachte dames,

Onze Miele w3365 wasautomaat heeft onze reis naar Suriname niet helemaal goed doorstaan.

Sinds we de wasautomaat hier hebben aangesloten en de pluizenfilter hebben gereinigd gaat alles bijna prima. Echter, in de laatste 20 minuten van elke was maakt de waterpomp een krakend geluid en gaan de lampjes "watertoevoer" en "waterafvoer" knipperen en doet hij niets meer. Dit kunnen we voorkomen door de dop bij de pomp los te maken en al het water weg te laten lopen.

Dit is echter niet een geweldige oplossing en ben aan het demonteren gegaan. Al snel stuitte ik op een probleem:

Hoe is de zijplaat van deze wasautomaat los te halen? De bovenplaat is er al af en alle (zichtbare) schroeven in de zijplaat zijn er al uit. Ik heb het idee dat eerst de voorplaat verwijdert moet worden. Klopt dit? En moet dan ook het hele bedieningspaneel ontkoppelt en gedemonteerd worden?

Mochten er andere / betere oplossingen zijn om bij de waterpomp te komen hoor ik dit uiteraard graag!
 

Tterpstra

  • #2
Hier kan je een handleiding van je machine downloaden, misschien heb je hier iets aan ?

Handleiding.
 

NS Liefveld

  • #3
Nee helaas niet. Ik had die handleiding al doorgelezen. Ook heb ik een bouwtekening waarop staat aangegeven hoe alle electra is aangesloten maar niet de mechanica.

Het lastige op dit moment is de zijplaat verwijderen. Voor zover ik vanaf de bovenkant kan zien, hoort de achterplaat bij het binnenframe. Deze is dus niet te verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu