Miele droogt niet t4223c

Theking

  • #1
Wie kan mij hepen? na de aanschaf van een nieuwe wasmachine heb ik mijn 4 jaar oude Miele droger weer terug gepaatst bovenop de wasmachine. Nu droogt de droger niet meer. De andere functies doen het nog. Ik heb het vemoeden dat het verwarmingselement defect is, maar hoe kom ik erachter dat dit werkelijk de oorzaak is? Als ik de spanningszoeker op 1 van de twee polen houdt brandt het lampje van de zoeker. Ik kan ook niets raars aan het element ontdekken! Hoe kan zo`n ding stuk gaan het zijn alleen een aantal spiralen. onderdeelnummer is:5233842. kortom kan ik deze doormeten of testen en heeft iemand een idee wat het onderdeel kost, want ik ben het nog nergens tegengekomen. Vind de voorganger elementen ook erg duur 150,-! Graag reactie en allvast bedankt voor het reageren.
 

Filimatt

  • #2
Zie andere topic
 

Filimatt

  • #3
Volgens ik zie kan je achteraan het luikje weghalen en daar zit een wit stukje waar 2 draadjes op geschoven zitten , daar eens uitmeten in ohms


M.v.g. Filip
 

Rusako

  • #4
Als je hem op warme lucht zet doet hij het ook niet!! element door meeten en de clicksons achter in de droger
 

Theking

  • #5
Alles doorgemeten. Element gaf 19 Ohm en was dus goed. Thermostaat gaf waarde 1 en was stuk. Vandaag een nieuwe gekocht en gemonteerd en tadaa het werkt. Bedankt voor jullie snelle reacties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu