Marynen CMKCYCLE

KanTineke

  • #1
Ik hoop helpers in nood!

Ik handige vrouw wilde mijn wasdroger uit elkaar halen, maar heb me bedacht haha ... ik durf niet meer.

MAar nu wil het geval dat ik hem ook met geen mogelijkheid weer vast krijg omdat de trommel iets omlaag hangt. Ik heb de schroefjes van de achterkant eraf gedraaid (op de middelste na van de trommel, omdat die dan los komt naar mijn idee) wie o wie kan me helpen ... ik ben zo bang dat ik hem stuk maak


Alvast bedankt
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #2
Waar hangt de trommel omlaag, aan de voorkant of de achterkant ?
 

KanTineke

  • #3
Hij helde naar achteren. Inmiddels heb ik hem heel brutaal op de voorkant gelegd en hij zit weer in elkaar en draait weer.
Maar volgens de vorige eigenaar moest hij van binnen schoon ... maar wat gebeurd er als ik de rest er af draai dan gaat de trommel eruit. Ben dan zo bang dat ik hem stuk krijg.

Bedankt voor de reactie in ieder geval!
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #4
Het lijkt me handig te vermelden welke klachten u heeft met deze machine. :wink:
 

KanTineke

  • #5
Hij doet er volgens de vorige gebruiker lang over om te drogen (ik heb nu trouwens 3 droogtrommels droog, hij doet er zo'n 60 minuten over ... volgens mij valt dat best mee...

Daarom moest het stof uit de achter want en tussen de trommel weg. en ik dacht doe ik even, viel helaas een beetje tegen

Weet niet of ik dat nu alsnog moet doen, gezien ik eigenlijk het idee heb dat die prima droogt.

Bedankt nogmaals!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu