Kozijnen reinigen

A

Anonymous

Gast
  • #1
Ik zoek een reiniger om mijn kunststof kozijnen intensief te kunnen reinigen, deze zijn al 10 jaar niet schoongemaakt en nu zitten er zeer vuile strepen en vlekken op.

Wie weet wat ik daarvoor moet gebruiken en waar kan ik dit kopen of bestellen ?
 
A

Anonymous

Gast
  • #2
Je kunt je kunststof kozijnen gewoon met een sopje schoonmaken en daarna zet je hem in de autowash.

m.v.g.Jan
 
A

Anonymous

Gast
  • #3
De reaktie van Jan is natuurlijk niet echt toepasselijk: als het met een sopje zou gaan, dan had je deze vraag nooit gesteld, toch?

Ik had hetzelfde probleem, maar ook de oplossing: Kem711. Klinkt raar, maar zo heet het spul waarmee je het kunt schoonmaken. Het stinkt, en gebruik het nooit onverdund! Maar het helpt geweldig! Mijn kozijnen zien er veel beter uit!

Ik heb het gekocht bij een glazenwassersbedrijf.
 
A

Anonymous

Gast
  • #4
Hoi,

Heeft iemand een goede tip om muurverf dat onder het afplakband is gekomen te verwijderen van het kozijn? Ik zat zelf te denken om het kozijn opnieuw te schuren en te verven, maar dat is wel meer werk dan het schoon te maken (als dat kan...)

Ik heb gisteren de muur geverfd dus de verf zit er nog niet zo heel lang op...

Alvast bedankt voor de tip.

Gert-Jan
 
A

Anonymous

Gast
  • #5
Muurverf is meestal op waterbasis, kun je het niet gewoon met zo‘n schoonmaaksponsje (een kant spons/een schuurkantje) eraf schuren?
 
A

Anonymous

Gast
  • #6
Met alcohol, of spiritus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu