Herrie bij LG wasmachine.

Kirstenmk

  • #1
Kirsten vraagt, ik heb wel dat probleem met centrifugeren, dan maakt de trommel een pokke herrie alsof die uitmekaar zal klapen.hoe kan ik eventueel dit euvel repareren.groetjes
 

Johnie

  • #2
Denk de lagers stuk
hoe oud is de machine
er zit dacht ik 7 of 10 jaar garantie op de lagers
in iedergeval een regeling
 

Kirstenmk

  • #3
Beste jonhy, ik heb aan de achterkant die grootte moer los gekregen en verder weet ik het niet,ik schijnt een poelie trekker nodig te hebben,maar wat voor een. mijn dochter heb er een voor haar schooter?ps ik weet niet hoe oud de wasmachine is en ben de bon kwijdt.
 

Johnie

  • #4
De winkelier of fabrieks service kunnen aan het serienummer wel zien hoe oud hij is
 

Kirstenmk

  • #5
Ik gaat bellen
 

Kirstenmk

  • #6
Ik weet niet meer waar ik de wasmachine gekocht heb en de bon ben ik ook kwijdt, nou las ik ergens op deze site met foto,s erbij . ik heb de zelfde wasmachine . en er werd geschreven dat als de lagers kapot zijn,dat er roestige smeer uit moet komen,en bij mij is alles heel schoon .en moet de kuip met behuizing helemaal uit de behuizing?
 

Johnie

  • #7
0900 543 5454 fabrieksservice
 

Rusako

  • #8
Hier al zo vaak mee gemaakt dat het kruis achterop de trommel is afgebroken krijg je een conlanse voor van lg ! maar dan heb je volgends mij wel een aankoop nota van nodig
 

Kirstenmk

  • #9
Bij mij wasmachine is het geen kruis,het is rond dicht wiel.als dat is wat je bedoeld
 

Kirstenmk

  • #10
Ik heb al gebeld ,en er werd gezegd dat als ze een monteur langs sturen toch een bon moeten hebben,dus betalen
 

Rusako

  • #11
Ik bedoelde in de kuip waar de trommel aan vast zit
 

Kirstenmk

  • #12
Waarom wordt het niet aaneen uitgelegd maar steeds in vaktal dus voor een leek moeilijk te begrijpen. als ik in de kuip kijkt dan zie ik geen kruis.
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #13
Het trommelkruis is alleen te zien als de machine uit elkaar gehaald wordt, het zit aan de achterkant tussen kuip en trommel.
Als u de trommel op en neer kunt bewegen ten opzichte van de kuip is het trommelkruis kapot of de lagers zijn kapot.
Met de hand de trommel ronddraaien, is er een zwaar rollend geluid te horen dan zijn zo goed als zeker de lagers kapot.

Ik hoop dat dit begrijpelijk taal is, zo niet dan gewoon zeggen dat u het niet begrijpt, gaan we verder tot het u duidelijk is. :wink:
 

Kirstenmk

  • #14
Dat zal het wel zijn,als ik de trommel met de hand rond draait lijkt het net of er wat tegenaan zit en ik vindt het ook wel dat de trommel van binnen naar buiten wel makelijk heen en weer gaat.ik zie wel ik wordt er een beetje moe van . voor nog geen 300 heb ik een nieuwe wasmachine
 

Kirstenmk

  • #15
Ik wil het toch proberen ik heb geen verstand van wasmachines maar ik ben best handig met sleutelen.is er iemand die mij kan uitleggen hoe ik de lagers en eventueel het kruis kan vervangen . het is een LG intellowasher 7 kg en het type nummer is WD-1274FBN. en wat ben ik ongeveer kwijt aan de onderdelen. bijvoorbaadt mijn dank.rob
 

Kirstenmk

  • #16
Kan iemand mij antwoordgeven aub of ik ben 300 kwijt voor een nieuwe wasmachine of ongeveer 60 als ik het zelf doe. moet ik alleen het kruis vervangen als die gebroken is of moet ik ook de lagers doen als alles eruit is hoe kan ik dan zien of de lagers kapot zijn.
 

Kirstenmk

  • #17
Is er iemand die mij antwoord kan geven,aub. ik heb de wasmachine uit elkaar, het is het kruis, maar ik krijgt het met geen mogelijkheid los. kan ik het kompleet met trommel kopen og is er een bedrijf waar ik naar toe kan gaan om de trommel ls te krijgen.
 

Kirstenmk

  • #18
Is er iemand die mij antwoord kan geven aub, ik heb de trommel eruit en het is het kruis,maar ik krijgt het kruis er met geen mogelijkheid vanaf de moertjes zitten hartstikke vast .moet ik nou ook een nieuwe trommel kopen of is er hier in rotterdam een bedrijf die het kruis er voor mij afhaald
 

Kirstenmk

  • #19
Is er iemand die antwoord heeft, ik heb de trommel er uit nou zegt LG,dat je het kruis niet appart kan kopen,maar met de trommel erbij,is dat zo.
 

Kirstenmk

  • #20
En waar kan ik het apart kopen of aan elkaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu