Bosch WFA 1010 wasmachine

K.karssen

  • #1
Geachte meedenkers
Een probleem doet zich ineens voor met mijn Bosch WFA 1010 wasmachine ; de machine doet zijn was prima maar weigert op alle manieren om te centrifugeren Ook op de aparte centrifugestand gebeurt dat niet Wat kan dit dus zijn Groet Kasper
 

Rusako

  • #2
Staat al een paar keer vermeld op deze site,koolborstels op of een verstopping pressostaat! suc6 :lol:
 

K.karssen

  • #3
Kan me niet voorstellen dat deze motor nog met koolborstels werkt maar al was dat wel zo dan zou er aan de koolborstels niets mankeren omdat de motor wel gewoon de hoofdwas afwerkt en stopt als er gecentrifugeerd moet worden Groet Kasper
 

Rusako

  • #4
Klopt,maar bij het centrifugeren zal hij meer vermogen moeten leveren! dan normaal :idea:
 

Rusako

  • #5
Volgens mij zit er gewoon koolborstels in bij deze type? deze kunnen ook blijven hangen.
 

K.karssen

  • #6
Bedankt Rusako zover en ik zal ze vervangen als ze aanwezig zijn en zien wat er dan gebeurt Groet Kasper
 

Johnie

  • #7
Deze machine heeft koolborstels maar de slang naar de prestostaat zal wel verstopt zitten
 

K.karssen

  • #8
Okay Johnie ; dan gaan we daar eerst naar kijken Bedankt ; Kasper
 

Rusako

  • #9
Als deze verstopt zal zijn, zal hij in ieder geval proberen een aan loop tedoen!
 

Johnie

  • #10
Als de niveauregelaar de eerste stand niet loslaat doet ie ook geen aanloop rusako
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu