Bosch exclusiv tk condensdroger gaat niet meer aan.

Tamu

  • #1
Hai,toen ik de wasdroger vandaag wilde aanzetten deed hij niets meer .Alle instellingen en lampjes werken gewoon en ik kan ook gewoon afstellen wat ik wil doen ,maar zodra ik op start druk gaat ook het lampje drogen branden maar hij gaat niet aan/draaien.Lampjes branden wel gewoon.Ik heb al de filters nagekeken en schoon gemaakt maar probleem blijft.Wie kan mij een tip geven ?
mvg.Ray
 

Filimatt

  • #2
Al eens geprobeerd om aan de trommel te draaien als je op start gedrukt hebt ?

Als de droogkast dan draait , dan is het de condensator van de motor.


M.v.g. Filip
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #3
De deurschakelaar verhindert toch het onbedoeld inschakelen van de machine ?
 

Filimatt

  • #4
Het bovenblad eens afnemen , toestel inschakelen en eens aan de trommel draaien , als de trommel draait dan is het de aanloop condensator


M.v.g. Filip
 

Tamu

  • #5
Hai,ik heb het bovenblad en zijblad verwijderd en alles goed aangedrukt.Heb ook nog naar een eventuele zekering gezocht,maar kon die niet vinden.Na vele malen proberen wilde ik het al opgeven,toen hij het opeens weer deed.Ik weet dus niet of het nu komt door het eventueel aandrukken van alle aansluitingen of draaien van de trommel.Maar vandaag gaat er weer een was in dus ik kan dan de droger weer proberen,maar zoals het ernu uitziet doet hij het nog steeds.Bedankt voor de tips en meedenken.
p.s over welke condensator praten we eventueel ?
Ik laat nog van mij horen.
mvg.Raymond.
 

Filimatt

  • #6
De aanloop condensator niet ver van de motor


M.v.g. Filip
 

Tamu

  • #7
En hij doet het nog steeds. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu