Betonblok in gruzelementen, vervanging mogelijk?

Danios

  • #1
Hallo,

Het betonblok van onze wasmachine (AEG lavamat 72330 update) is helemaal kapot ( zie foto) . Ik kwam erachter door flink gebonk tijdens centrifuge en daarom de achterkant los gehaald. Gezien de schade ligt het stuk beton al langer los, maar nu is er echt niks meer van over.

Mijn vraag is dus of dit te vervangen is (en via monteur of AEG?) en wat de kosten hiervan ongeveer zijn incl. montage? Ik kon hier niets tot amper iets over vinden op internet en op dit forum.

Daarnaast vraag ik mij af of het niet beter is een nieuwe te kopen aangezien deze machine al 2ehands was en wie wanneer het volgende mankement zich toont. Daarintegen, de trommel klinkt en draait goed en heeft geen speling, dus verder zal er niet veel meer aan de hand zijn (de laatst gedraaide was kwam er prima uit, voor de duidelijkheid: ik gebruik hem nu niet, zolang het betonblok niet is vervangen).
De afweging een nieuwe kopen of repareren is altijd een keuze die je zelf moet maken maar als hier suggesties over zijn hoor ik ze graag.

alvast bedankt voor een reactie.

groeten Daan
 

Pap

  • #2
Gewoon vervangen
 

Kees kit

  • #3
Pap , dat zijn de betere antwoorden........
 

Pap

  • #4
Ik heb ook een pb gestuurt
 

Danios

  • #5
Inmiddels is er toevallig een wasmachine vrijgekomen in de vriendenkring, goeie timing!

opgelost dus!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gerelateerde onderwerpen Antwoorden Datum
2
3

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu