Bauknecht TRK Stutt DS kabaal

Paolo_Giovanni

  • #1
Goedenavond medeklussers...


Mijn wasdroger maakt een LEVENSkabaal als hij de ene kant op draait, andere kant op is hij redelijk stil. Droogt goed etc en verder geen problemen. Wie verteld me wat het is?

Vriendelijke groet. Paul.
 

Piet48

  • #2
Als je geen merk en type vermeld komt er misschien geen antwoord.
Heb je de zoek functie ook al gebruikt? wasdroger, herrie.

Gr. Piet
 

Paolo_Giovanni

  • #3
Sorry, mijn foutje, dank voor de rechtzetting...

Bauknecht TRK Stutt DS service nummer 8560 597 12050
 

Piet48

  • #4
Heb je de achterplaat al verwijderd om te lokaliseren waar de herrie vandaan komt?

Gr. Piet
 

Paolo_Giovanni

  • #5
Jazeker, en helemaal schoongemaakt, ik bedoel dan 95 %, ik denk een lager maar weet t niet zeker. Voordat ik parts gaat bestellen graag de exacte locatie of oplossing...
 

Piet48

  • #6
Als je de spanning van de riem haalt, en de trommel , de motor of de spanrol apart ronddraaid dan is het toch te localiseren.

Wij kunnen op afstand tips geven en sturen naar de oorzaak, de exacte locatie en of oplossing geven is moeilijk als je het geluid niet hoort.

Gr. Piet
 

Paolo_Giovanni

  • #7
Ik kan je het geluid laten horen, moet ik het opnemen en hier kunnen "plakken". Enig idee hoe of via privemail en dan telefonisch?
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #8
Hier plakken gaat niet, u kunt het bestand plaatsen op een externe site en hier de link plaatsen.

Luister eens goed bij de vulopening van de trommel, vaak komt het daar vandaan, de glijblokken waar de trommel op rust zijn dan vaak versleten.
 

Paolo_Giovanni

  • #9
Ik zal morgen mijn best doen een film te maken alsmede een geluidsbestand en de een of de ander eventueel beide te plakken op pc en te plaatsen op Klusidee. Ik ga nu off line. DANK voor zover Piet en tot ziens.

Paul.
 

@juwel120

  • #10
Er kan een stukje textiel tussen de temperatuur voeler zitten die boven op de trommel zit/loopt, dit maakt een nare herrie bij het draaien, even het bovenblad verwijderen en de voeler optillen en stofje verwijderen.
 

Paolo_Giovanni

  • #11
Dank dank dank, ik ga gelijk de glijblokken inspecteren, stukje textiel denk ik niet Juwel 125, de machine is namelijk helemaal uit elkaar geweest .

Thanks anyway.

Wordt vervolgd
 

Paolo_Giovanni

  • #12
Het geluid komt bij de moter vandaan. Meest voorkomende klacht die ik ga tegen komen is?? Lager of lagers?? Ga vanavond het geval eruit nemen. Hoor graag van jullie.
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #13
Kijk ook even naar het spanwiel, dat wil wel eens "lubberen" en kan behoorlijk geluid geven dat lijkt op versleten lagers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu