AWO/D 47115 (5019 301 10385 )

Francois

  • #1
Tijdens het wassen stopt dit toestel en begint telkens het start/pauze lampje te knipperen .Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn.
mvg
François
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #2
Dit is een Whirlpool, altijd het merk vermelden.

Controleer de koolborstels van de aandrijfmotor, als die minder dan 15 mm zijn dienen ze vervangen te worden.
 

Francois

  • #3
Sorry voor het niet vermelden van het merk en mijn vraag was ook niet duidelijk.Het toestel blijft gewoon wassen en het start pauze lampje blijft branden , het toestel stapt niet door het blijft precies om een duistere reden in de wascyclus staan.Later op spoelen gezet en het programma doorwerken.Als het toestel gedaan heeft branden lampjes normaal maar als men lang genoeg wacht begint hier het start/pauze lampje ook te knipperen
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #4
Draait de trommel wel tijdens het wasprogramma ?
Centrifugeert de machine goed ?
Wordt het water warm ?
 

Francois

  • #5
Ja de trommel draaid , het water was warm en hij centrifugeert goed.Ik kan nergens iets vinden waarom het start pauzelampje gaat knipperen tijdens de wascyclus . :?:
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #6
Ik ook niet :?
 

Francois

  • #7
Vandaag het polypropyleenfilter dat in de aanvoer staat naar de wasmachine vervangen (was niet heel vervuild) en de machine heeft perfect gewassen.Als er watergebrek zou geweest zijn dan zou er toch en extra lampje moeten gebrand hebben.
françois
ps bedankt voor de reacties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu