Afstellen armen electrische knikarm scherm

Mathijs80

  • #1
Goedemorgen mensen,

allereerst wil ik even melden dat dit een mooi forum is ik kwam er bij toeval op via google maar weet zeker dat ik er nog veel gebruik van zal gaan maken!!

ik heb gisteren me zonnescherm opgehangen en vandaag de electrische aansluitingen gemaakt,netjes op gehangen met chemische ankers want ik had hier al gelezen dat dat het beste was :lol: ...maar wat wil nou het probleem na het aan melden van de afstandsbediening ging het zonnescherm netjes open en dicht alleen komen de knik armen een heel klein beetje tegen de muur aan, dit hoor je dus ook...
nou is mijn vraag kan ik dat afstellen want ik vind het zonde als de armen beschadigen..ik moet er bij vermelden dat het scherm verder wel perfect sluit dus geen naden of kieren of iets dergelijks....

alvast bedankt voor de reacties,

groetjes mathijs
 

Ron321

Vaste Beantwoorder
  • #2
Plaats even wat foto's aub.
 

Mathijs80

  • #3
Hey ron bij deze foto's van de knik armen.
ik hoop dat ze duidelijk genoeg zijn want ik heb ze gemaakt met me telefoon...





groetjes mathijs
 

Ron321

Vaste Beantwoorder
  • #4
Daar is weinig aan te doen.
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #5
Lijm een paar dunne rubber strookjes op de muur of de knikarmen.
 

Mathijs80

  • #6
Bedankt voor jullie antwoorden, ik ga toch is proberen wat er gebeurt als ik aan de kant die naar beneden zakt de armen losdraai en iets naar binnen verstel waardoor er minder kracht op ze komt te staan als ze naar binnen zijn.. ik laat de uitkomst weten want ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit irritant vind..

groet mathijs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu