Slechte/foutieve montage van kozijn?

Marijn1980

  • #1
Mijn juist gekochte woning is voorzien van kunststof kozijnen van degelijke kwaliteit. Deze zijn 7 jaar oud en geplaatst door Transcarbo.

Nu had ik last van een slecht sluitende deur. Het kozijn aan het keukenwerkblad stond geheel bol naar binnen toe ,waardoor de deur niet goed meer afsloot.(rode pijl. Dit is opgelost door een ander bedrijf dan de originele leverancier ,wegens afstand (en in overleg.)De monteur heeft het kozijn gedemonteerd ,zodat hij bij de schroeven kon die de muur ingaan. (groene pijl) Deze heeft hij iets opgelost om daarna met zijn lichaamsgewicht het kozijn goed tegen de muur te drukken.

Nu zegt een medewerker van Transcarbo dat het niet een slechte montage betreft tijdens het plaatsen van de kozijnen. Toen ik vroeg wat het dan wel moest zijn bleef het stil aan de andere kant van de lijn. Is dit een montage fout geweest of kan je kozijn in 7 jaar tijd een X aantal mm uit zichzelf vergaan?



 

Frank

Vaste beantwoorder
  • #2
Wat is de bedoeling van je vraag?
Munitie verzamelen richting de tegenpartij?
Daar is Klusidee niet voor.

Wel voor klusvragen.
 

Marijn1980

  • #3
Geeft nix als je het niet weet mag je dat ook wel gewoon zeggen. thx 4 nothing dan maar.
 

The headhunter

Specialist Elektra
  • #4
Lees even de forumregels Marijn1980.

Het beoordelen van werk uitgevoerd door derden is hier niet toegestaan.
 

EvdL

  • #5
De oorzaak is niet door de telefoon te beoordelen.
Op de vraag of het een slechte montage is snap ik dat de medewerker geen antwoord geeft, had ik ook gedaan.

Oorzaak kan zijn verzakking huis, inbraak, noem maar op. een slechte montage kan natuurlijk ook maar als het al 7 jaar geleden is geplaatst zou de vorige eigenaar allang hebben geklaagt.

Als je net zo reageert naar de leverancier als op het antwoord van Frank snap ik dat de leverancier je geen antwoord heb gegeven.

Ik denk dat een excuus voor Frank op jouw reactie wel zo netjes zou zijn.

Het probleem is opgelost en als je problemen met de factuur van de monteur hebt die het opgelost hebt zou ik contact opnemen met de vorige bewoner en hem aanspreken op verborgen gebreken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gerelateerde onderwerpen Antwoorden Datum
7
Gerelateerde onderwerpen
Slechte plekken onderdorpel deurpost

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu